after a long time

14 November 2016 & 12:42 AM

hi. long time no see.. lama oh. lama betul tak tulis. i like to write alot. tapi sekarang macam dah tak berapa nak tulis banyak banyak sangat. tak tahu lah kenapa. takde benda nak tulis lah kot. haha tipunya. banyak gila benda nak tulis. banyak gila benda nak habaq. banyak banyak dan banyak. nak tulis lah ni. masa tu tak ada. gila. ada banyak je masa. tapi entahlah. sekarang baru rasa nak tulis. tulis sekarang lah kalau camtu. kan? haha

i dont know...tak boleh ke semua benda jadi macam biasa ke. tak boleh ke. i mean. like how a couple should do? do you get what i want to say? i know hes not going to read this but. i guess he'll never read this. and everyone know that. why cant we be like other. JUST. WHY. i am wondering. aku pun taktahu kenapa aku speaking kalau aku tau speaking ni sebenarnya lagi okay daripada cakap bahaya melayu lama dah aku speaking tapi takpelah haha okay nak sambung balik lah. have u ever saw me as your girlfriend? have you. have you. penat betul bila fikir benda ni semua. bukan saja nak fikir. kalau benda macamni tak penting memang tak lah nak fikir. buat serabut kepala otak je. ni pasal hidup kot. kalau benda tu tak penting sekali pun aish apebenda aku cakap ni. penting penting. sebab tu kena fikir. bukan pasal orang lain pun. pasal diri sendiri kan. perasaan tu ada. tapi. tu lah. dia tak berapa nak sampai sangat. wth. kadang kadang memang malas nak fikir semua benda ni. tapi kalau tak fikir dia jadi benda lain. benda ni antara benda benda yang terpenting dalam hidup ni. kita. saya. awak. tiga tu penting. tapi sebab cara awak tu, saya selalu rasa tiga tiga tu tak penting. awat ha? kan dah masuk awat. kenapa ha. apa yang salah ha kat sini. awak tak rasa ke apa yang saya rasa? banyak soalan ni nak tanya. soalan soalan ni takkan pernah habis pun. bila boleh tanya soalan soalan ni eh.... sampai bila semua ni menjadi tanda tanya dalam kepala otak ni... berat dah kepala ni.... ah....


Older Post | Newer Post
princess fiona


 photo 8d3bdc0c-bf00-4baa-b447-890ba6c16693_zps4234cf27.jpg

syi//16


pie